måndag 21 november 2011

Intervju

Beskriv dig själv med tre ord?
Livsnjutare, Optimist, Strukturerad

Beskriv dig själv i köket med tre ord?
Tidsoptimist, Överflödande (om det nu är ett ord), Gästvänlig

Vad har du alltid i kylen?
Mycket finns i min kyl för det mesta men tror jag svarar... smör.

Vad bjuder du dina gäster på?
Allt mellan himmel och jord, både mat och godbitar... pretentiöst eller enkelt... Det må låta klichéartat men det viktiga är att få träffa mina vänner, vad vi äter är näst viktigast ;)

Vad är den mest onödiga kökspryl du har?
Lökhackaren... den var bra i början, men med bra knivar och lite träning så hackar jag snabbare än den ;)

Vad är din favoritråvara?
Kyckling... tror jag... svår fråga, eller det är nog en humörfråga...
Apelsinsäsong!! Frossa i nypressad juice, vitaminkick!

Vill du veta mer?? Tveka inte, skriv en kommentar med din fråga!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar