lördag 5 november 2011

God kväll

En tanke jag länge tänkt tar här form... en matblogg... eller kanske det blir en hemblogg :) men mycket av det som händer i vårt hem händer i köket men det kan nog bli både mat, bak, trädgård och en och annan ljuslykta ;)

Jag tänker inte upprepa det jag redan skrivit i "om mig" utan kanske bara fördjupa...
Jag har nog inget mål eller syfte med den här bloggen... snarare en önskan... jag vill visa att mat är kul och att god mat kan vara enkel eller tvärtom... enkel mat kan vara god :)

Förhoppningen är att det här blir en sida fylld med bilder, recept, tips och anti-tips (när jag misslyckas kan jag dela med mig så ni inte behöver göra samma tavla) där det ska finnas vardag, fest och allt däremellan. OCH... kanske skulle skrivit det först men jag vill ha feedback, kommentarer (ris och ros) och att det här blir mer ett forum för samtal och diskussioner runt mat och hem...

Ja, jag kan mala på länge till om än det ena än det andra men nu tar jag och plockar ihop lite bilder och recept så att jag kan premiärblogga från mitt kök :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar