lördag 7 januari 2012

Filmsnacks

När lugnet lagt sig och lördagkvällen (den vuxna delen) börjar och jag får sjunka ner i soffan med en bra film så kan lite snacks vara på sin plats...

Här är i alla fall mitt favoritsnacks alla kategorier, kanske inspirerar extra många så här i början på det nya året också ;)

Grönsaksdipp:

Gurka
Morötter
Avocado
Blomkål
Minimajs
Paprika
(det är i alla fall det som brukar hamna på mitt fat)

Gräddfil el turkisk yoghurt
Dipmix tex Holiday, Ranch eller Fresh Island

Dags att sjunka ner i soffan och starta filmen ;)

4 kommentarer:

  1. Lätt att vi ska ha filmmys snart. Min man tycker att jag behöver det (dig!). Så, grönsaksdipp och ett glas rött. Date?

    SvaraRadera
  2. En riktig chickflick kanske... eller en juste acionrulle med någon hunk att dregla över ;) I'm so in!! Date it is ♥

    SvaraRadera
  3. Åh, så svårt att välja..!! En chickflick med en hunk kanske ;) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såklart!! och lite Vit chokladmousse på det ;)

      Radera