söndag 10 februari 2013

En värmande kopp...

Det enda sättet att bota en skeptiker är att prova själv och skapa en egen uppfattning...

Så när min mor för något år sedan tackade nej till en kopp kaffe på kvällen till förmån för en kopp hett vatten så gick skeptikern i mig i spinn... Jag menar, man har väl någon gång tagit ett glas vatten ur kranen för att genast spotta ut det för att det var äckligt-ljummet!!

Jag är en kaffe-människa för det mesta... men på kvällarna föredrar jag en kopp rykande te att värma mig med... Vad jag än dricker så vill jag att det ska vara starkt och smaka mycket, så varmt vatten kändes inte som något för mig...

I alla fall så kom jag på efter ett tag att innan jag kunde säga något så var jag faktiskt tvungen att prova...
Av vilken anledning du nu vill undvika kaffe eller te...morgon som kväll eller mitt på dagen... prova!! (innan du dömer;))

Och om väderprognoserna stämmer så behöver vi något att värma oss med ett tag till...........
Så koka upp, häll i en vacker kopp och känn att värmen sprider sig både utifrån och inifrån ♥

P.S Jag är inte skeptisk längre ;) D.S

1 kommentar: