fredag 10 februari 2012

Mer inspiration och lite latte...



Den här lilla vännen är min lilla lyx i vardagen...






Visst är det lyxigt med en egen kaffemaskin men när jag för några år sedan skulle "motivera" mig till att köpa en riktig maskin så jag kan få sippa latte (eller espresso) så ofta som jag vill så insåg jag att jag redan  hade förutsättningarna hemma.
Att då betala flera tusen för en maskin kändes därför lite onödigt.



Så för dig som vill ha en fin-kaffe då och då men inte är beredd att betala så mycket... Köp en liten mockabryggare och ett gott espressokaffe!! Jag har då aldrig ångrat mig ;)

Kaffet är serverat...
Med lite skummad mjölk för
den där äkta lattekänslan :)













Inspirationen är på topp!! 
Veckans matlista har vänts totalt upp och ned... som vanligt ;)
Fredagsmys... hmmm ska se vad kyl och frys har att erbjuda... Japan får vänta ;)


... och en ny header är på väg... blev inte riktigt nöjd med den nya...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar