torsdag 15 mars 2012

Tack!!

5000 besökare passerat!!

Tack till er alla!! Hoppas att jag kan ge er lika mycket inspiration som ni ger mig ♥

För att tacka er vill jag bjuda på en riktig goding ;)
Fick det här tipset på ett av mina inpirationsställen (titta in och njut en stund)och det var en OMG upplevelse... Oh, my Good så gott...

  • Rödbetor
  • Ruccola
  • Parmesan
Gör så här
  • Tvätta betorna försiktigt
  • Koka rödbetorna tills de är mjuka (prova med potatissticka) 20-40 min beroende på storlek
  • Skala de kokade betorna under rinnande kallt vatten, gnugga de försiktigt så släpper skalet
  • Klyfta betorna
  • Blanda med ruccola
  • Hyvla parmesan
  • Vänd runt allt i en skål

2 kommentarer:

  1. Har fått tips om att byta parmesan mot chèvre. Låter onekligen mumsigt. Jag ställer upp som frivillig provsmakare ;) PUSS!!

    SvaraRadera
  2. Gille dig :) Chevre lär bli lika fint!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera