lördag 23 augusti 2014

Veckans planering

Den här veckan planerade jag förra veckan av bara farten när jag fick lite flyt...
För mig känns det mycket enklare, helst nu när jag vet att det kommer en vecka med extra mycket arbete... Jag behöver därför bara skriva inköpslista den här veckan., mycket geshwint kan jag tycka.

Därför behöver jag bara publicera mina planer ;-) Håll till godo!

Måndag: Kyckling á la Rydberg med aioli (ny idé)

Tisdag: Spagetti med köttfärssås (önskemål från de små)

Onsdag: Laxgryta

Torsdag: Curry med paprika och rostad blomkål (veckans vegetariska, nytt recept)

Fredag: Köttbullar med potatismos och pressgurka (återigen de små...)

Lördag & Söndag: Oplanerade, hemma... borta... vi får se...




Som sagt, då återstod bara att få ihop inköpslistan...
Ha en bra vecka!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar